2010. december 23., csütörtök

Mennem kell

Hm. Az utolsó heti adag nehezen akar leíródni, ennek több oka is van. Az egyik, hogy nappal elég aktívan rohangászom mindenfelé, éjjel meg többnyire aludni szoktam. A másik, hogy... az nem felelne meg a valóságnak, ha ide azt írnám, hogy a lényeget úgyis elmeséltem már, de egy kicsit hasonlít az érzés akkor is. A tanfolyam utáni pár napban, amikor nagyon nehezen találtam a helyem, nagy megkönnyebülést jelentett kiírni és megosztani, amit eddig, és ezzel, ha nincs is vége a füzetnek, de új lapok és lehetőségek nyíltak, az bizonyos. És ha csak a gép előtt ülve vacakoltam volna, akkor ezeket elszalasztottam volna.

A harmadik, hogy ugyan rengeteg történet szól az utolsó időszakról is, de papírra csak címszavakat vetettem, kevés idő volt másra. Belekezdtem a kifejtésébe, hogy Nektek is jusson, de lassan haladok, még érik belül is. És idő kell ennek is. Ezért is megyek el pár napra a hegyek közé.

Boldog Karácsonyt Mindenkinek.

3 megjegyzés:

  1. Békés karácsonyt Neked. Dolgozd fel,. építsd be mindazt, ami Veled történt.
    Hugs

    VálaszTörlés
  2. Neked is áldott, békés karácsonyt!Kívánom, hogy találd meg belső békéd, váltsd valóra álmaid, és ha menni kell, hát akkor menni kell! :))))))))))))
    Nagyon sok szeretettel ölellek! /a beigli és a somlói majszolás közben, azért majd egy kóbor gondolatot küldök/;)
    A.

    VálaszTörlés
  3. Hát..., visszajöttem.

    Épségben, egészségben, 20 ujjal és számolhatatlan újjal. :) (Meg kell állapítsam ismét, milyen csodálatos is a magyar nyelv és köszönöm, hogy ide születhettem.) A karácsonyt a hegyekben, mobil és internet nélkül töltöttem, utólag is elnézést mindenkitől. Persze vannak dolgok, amikhez nem is kell a térerő, csak tér és erő... És jött bőven mindkettőből...

    Hamarosan otthon, Veletek, újra.
    Aroha.

    VálaszTörlés